15. 11. 2021
Frekvence 1 představila nový vizuál pro TV a printovou kampaň. Postavená je na hlavních moderátorských hvězdách. V jedné kreativě se objeví Jan Kraus, Pokáč (Jan Pokorný) a Honza Dědek, v druhé pak Marta Jandová spolu s Petrem Jablonským a Čestmírem Strakatým. Kampaň představuje oblíbené tváře Frekvence 1 jako jeden tým, který je ale velmi pestrý v tom, co posluchačům přináší. Kampaň poběží v listopadu a prosinci.
„Frekvence 1 se jako rádio vyvíjí a je potřeba, aby tomu její vizuální podoba odpovídala. Věříme, že tenhle energický, čistý a příjemný nový vzhled lépe odpovídá tomu, kam se rádio posunulo,“ říká Pavel Renčín, ředitel marketingové komunikace Active Radio.
Kampaň se soustředí převážně na produktivní posluchače ve středním věku. Claim „Budeme vás bavit. Jsme rádio Frekvence 1“ vychází z dlouhodobého konceptu „Zapni rádio, vypni starosti“. Přes vizuály s osobnostmi chce Frekvence 1 ukázat, že nabízí široký a pestrý záběr zábavy, ze kterého si vybere opravdu každý. Sarkasmus a humor přináší Jan Kraus a Petr Jablonský, originální rozhovory s výjimečnými hosty pak Čestmír Strakatý a Honza Dědek. Pokáčovy vtipné songy – Rychlovky, které skládá pro Frekvenci 1, se staly pro mnoho posluchačů legendární. Marta Jandová je zase známá neuvěřitelnými a zábavnými historkami ze svého života.
Na kampani Active Radio spolupracovalo s uznávaným reklamním fotografem Goranem Tačevskim. O filmovou produkci a motion grafiku se postaralo studio Eallin. Vše bylo natočeno a nafoceno v areálu bývalé tovární haly – v uměleckém centru Pragovka Art District v pražských Vysočanech. Celkový koncept kampaně byl připraven in-house.m
Tištěná inzerce se objeví v titulech vydavatelství CNC, Mafra, Burda a VLM. Sponzorský vzkaz bude nasazen na stanicích TV Nova a FTV Prima.