10. 8. 2022
Nová data výzkumu poslechovosti Radioprojektu za první pololetí letošního roku ukazují obecně na posílení hudebních rádií, nejlepším se stala jednoznačně Evropa 2. Rádia ze skupiny Active osloví týdně 2,4 milionů posluchačů.
„Nejnovější výsledky poslechovosti potvrzují, že naše Evropa 2 zůstává lovebrandem pro velkou řadu fanoušků. Nejenže obhájila pozici jasné komerční jedničky v týdenní poslechovosti, ale také se stala nejčastěji poslouchanou stanicí u nás,“ komentuje výsledky Martina Říhová, výkonná ředitelka Active Radio.
Týdně si hudební rádio Evropu 2 naladí 1,54 milionů posluchačů, meziročně si tak polepšilo o téměř 13 %. Lepších výsledků dosáhl pouze veřejnoprávní zpravodajský ČRo Radiožurnál s 1,66 miliony posluchačů a s meziročním poklesem skoro o 3 %.
Frekvence 1, Bonton, Dance a Rádio ZET si udržují dlouhodobě stabilní pozice. Rádia ze skupiny Active celkově týdně osloví týdně 2,4 milionů posluchačů.
Radioprojekt realizují agentury Median, STEM/MARK a Nielsen Admosphere.