9. 11. 2022
Podle nejnovějších dat výzkumu poslechovosti Radioprojektu za 2. a 3. čtvrtletí 2022 došlo k posílení zábavních rádií, naopak u zpravodajských se poslechovost snížila. Frekvence 1 si polepšila ve všech sledovaných ukazatelích. Evropa 2 obhájila pozici jedničky v týdenní poslechovosti mezi komerčními stanicemi.
„Mezi komerčními rádii se Evropa 2 v týdenní poslechovosti opět stala jedničkou. Potvrdilo se nám tak, že jde stále o velmi silný brand udávající trendy a v nastavené strategii budeme pokračovat. Frekvence 1 si mírně polepšila v poslechovosti, upevnila si tak svoji dlouhodobou pozici mezi TOP 5 rádii u nás,“ komentuje výsledky Martina Říhová, výkonná ředitelka Active Radio.
Týdně si hudební Evropu 2 naladí 1,5 milionů posluchačů, meziročně si tak polepšilo o téměř 8 %. Lepších výsledků dosáhl pouze veřejnoprávní zpravodajský ČRo Radiožurnál s 1,63 miliony posluchačů a s meziročním poklesem skoro o 4,3 %. Frekvenci 1 týdně poslouchá 947 tisíc posluchačů, denně 452 tisíc posluchačů. Podíl na trhu si zvýšila na 7 %. Ve všech sledovaných ukazatelích si polepšila.
Radioprojekt realizují agentury Median, STEM/MARK a Nielsen Admosphere.